Velkommen som medlem i FK Donn!

Som medlem i FK Donn har du mange fordeler:

• Du er en del av et aktivt og positivt fellesskap
  • Du har tilgang til et bredt spekter av aktiviteter for alle aldersgrupper (mange av våre aktiviteter krever medlemskap)
  • Du er forsikret via Norges Idrettsforbund
  • Du får 20% rabatt på FK Donn`s klubbkolleksjon hos Sportsprofil.
  • Klubbavtaler med GET.
  • Leie av Donnhuset til rabatterte priser
  • Du mottar månedlig nyhetsbrev på epost om klubbens aktiviteter for alle aldre

Som medlem i FK Donn har du også noen plikter:

Holde ”Dine sider” på web oppdatert med kontaktinformasjon og betalinger
Være et godt forbilde når du representerer klubben din og ta vare på klubbens anlegg og andre materielle verdier
FK Donns tilbud er avhengig av foreldrenes frivillige deltakelse - ta din turn der hvor du synes du kan bidra - som oppmann, trener eller et styreverv!
Som medlem gjennomfører du din del av FK Donn sitt dugnadsprogram (Sør cup). FK Donn har dugnadsoppgaver, som fordeles ut ifra alder.

Velkommen som støttemedlem!

Vi ønsker også støttemedlemmer hjertelig velkommen til FK Donn!
Hvis du er forelder, besteforelder, søsken, nabo eller Lundskråge og ønsker å støtte et positivt og aktivt oppvekstmiljø for FK Donn`s barn og unge - meld deg inn!

Slik blir du medlem!

1. Gå til medlemsmodulen på venstre side. Hvis medlemsmodulen ikke er synlig, klikker du på de tre stripene øverst i venstre hjørne.
  2. Registrer deg med navn og kontaktinfo
  3. Betal medlemskapet med kort

Pris for medlemskap i 2018 er kr. 600,-.+ treningsavgift

Medlemskap gjelder for ett kalenderår.

FK Donn gir rabatter for familiemedlemskap.

Alle som deltar på trening og seriespill i regi av FK Donn skal betale medlemskontingent og treningsavgift

Vekommen som medlem!